star star

Regulamin

§ 1. Przedmiot regulaminu


1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia i korzystania z usług, zakresy odpowiedzialności Gości i hotelu oraz zasady przebywania na terenie hotelu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu Dworski*** Galaktyczny Park z siedzibą w Przecławiu gmina Kołbaskowo.
3. Regulamin dostępny jest w recepcji, oraz w informatorze w pokoju hotelowym.
4. Potwierdzenie zapoznania się z regulaminem następuje w momencie dokonania rezerwacji, wpłaty zaliczki, wpłaty całej należności za pobyt lub podpisania karty meldunkowej.

§ 2. Doba hotelowa


1. Pokój jest wynajmowany na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
2. Życzenie przedłużenia pobytu o kolejną dobę/doby poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
3. Hotel uwzględni życzenie przedłużenie pobytu w miarę posiadanych możliwości.
4. Przedłużenie doby hotelowej w zajmowanym pokoju jest możliwe pod warunkiem dostępności tego pokoju, a koszt i maksymalna godzina przedłużenia ustalana jest przez recepcję Hotelu.
5. W przypadku rezerwacji pokoju i nie stawienia się gościa do godz. 18:00 zostanie naliczona opłata za wykorzystanie pokoju. W przypadku późniejszego przybycia należy fakt ten zgłosić w recepcji hotelu.
6. Pokoju nie można przekazywać lub udostępniać osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który została uiszczona opłata.
7. Hotel zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty kredytowej gościa na 3 dni przed datą zameldowania lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
8. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 6:00.
9. Zestaw pomocy przedmedycznej znajduje się w recepcji.
10. Hotel akceptuje płatności Visa, MasterCard.

§ 3. Usługi hotelu


1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.

2. Śniadania podawane są od godz.6:30 - 10:00 od poniedziałku do piątku oraz od godz. 7:00 – 11:00 w soboty i niedziele.

3. Hotel ma obowiązek zapewnić Gościowi:

a) warunki pełnego i nieskrępowanego pobytu i wypoczynku,
b) bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu. Każdy Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych oraz umieszczenie danych Gościa w bazie danych hotelu zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. Nr 133 z 1997r., poz.883 z późn. zm.),
c) profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
d) sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
4. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatne następujące usługi:
a) udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą,
b) budzenie o wyznaczonej godzinie,
c) przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie recepcji w czasie pobytu Gościa w hotelu,
d) przechowanie bagażu; hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających charakteru bagażu osobistego,
e) Udostępnienie żelazka i deski do prasowania.
5. Cały obiekt Hotelu Dworski*** Galaktyczny Park, przystosowany jest dla osób niepełnoprawnych.
6. Pytania i uwagi związane z pobytem w Hotelu Goście mogą kierować bezpośrednio do Recepcji Hotelu.
7. Za całościową opiekę nad Gośćmi w Hotelu odpowiada Dyrektor Hotelu bądź wyznaczony przez niego Manager. Poza godzinami pracy Dyrektora lub wyznaczonego Managera za wszelkie sprawy związane z pobytem Gości odpowiada Recepcja Hotelu.

§ 4. Rezerwacja i rejestracja w Hotelu


1. Podstawą do zarejestrowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej. Hotel informuje, że dokumenty tożsamości Gości nie są kserowane bądź skanowane.
2. Opłata za pobyt w hotelu pobierana jest w dniu przyjazdu.
3. Hotel ma prawo do dokonania przy rejestracji preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego do kwoty przypuszczalnej należności za cały pobyt.

4. Rezerwacja zyskuje status gwarantowanej po wpłacie określonej w potwierdzeniu rezerwacji zaliczki w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji.
5. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, hotel nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę.
6. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa będącego pod wpływem alkoholu, środków odurzających, wykazującego agresję słowną lub fizyczną.
7. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa jeśli przy wcześniejszym pobycie rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.
8. Recepcja wydaje tylko jeden klucz od pokoju. Za wydanie 2-go klucza pobierana jest kaucja w wysokości 50 zł. Za zgubienie klucza opłata wynosi 50 zł.
9. Na zakończenie pobytu w hotelu, prosimy o rozliczenie usług i pozostawienie karty do pokoju w recepcji. W przypadku zagubienia karty zostanie doliczona kwota 50 zł.
10. Gość ma obowiązek zgłoszenia zakwaterowania zwierzęcia. Obowiązuje opłata 80/PLN doba za zwierzę do maksymalnej wagi 10kg. Zwierzęta powyżej podanej wagi nie są akceptowane.
11. Działając zgodnie z zasadami ochrony małoletnich pracownik recepcji ma prawo poprosić o okazanie dokumentu tożsamości dziecka meldującego się z rodzicem lub opiekunem a rodzic lub opiekun ma obowiązek wskazany dokument okazać.

§ 5. Odpowiedzialność hotelu


1. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji.
2. Hotel odpowiada wyłącznie za rzeczy oddane na przechowanie do depozytu hotelowego. W pozostałych przypadkach związanych z utratą lub uszkodzeniem rzeczy wniesionych przez Gości Hotelowych obowiązują przepis kodeksu cywilnego
3. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
4. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, które zostały zaparkowane na niestrzeżonym parkingu hotelowym. Hotel nie odpowiada również za rzeczy pozostawione w samochodzie zaparkowanym na parkingu hotelowym.
5. Jeżeli nastąpiłaby jakaś szkoda w majątku Gościa, powinien on niezwłocznie po jej stwierdzeniu zawiadomić Recepcję Hotelową o wystąpieniu szkody, w celu podjęcia stosownych działań.

§ 6. Odpowiedzialność Gości


1. Dzieci poniżej 12-go roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałą opieką opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
2. Zachowanie Gości oraz osób korzystający z usług hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych gości. Przy naruszeniu tej zasady, hotel może odmówić danej osobie dalszego świadczenia usług.
3. O zaistniałych szkodach powstałych podczas pobytu w hotelu należy niezwłocznie powiadomić recepcję hotelu.
4. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel ma prawo obciążenia karty kredytowej Gościa za powstałe szkody również po jego wyjeździe. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku uruchomienia przez Gościa alarmu pożarowego w skutek aktów wandalizmu lub nie zastosowania się do zakazu palenia.
5. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi. Recepcja wydaje duplikat karty magnetycznej do pokoju na podstawie karty pobytu i dowodu tożsamości. Za zagubienie karty/klucza do pokoju obowiązuje opłata w wysokości 50 zł.
6. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających osób

§ 7. Pokój


1. W pokoju do dyspozycji Gościa jest:
a. Mini sejf, który programuje się i zamyka według instrukcji znajdującej się obok.
b. Zestaw do parzenia kawy i herbaty
c. Woda filtrowana z kraniku
2. W pokoju hotelowym nie można przechowywać materiałów niebezpiecznych, m. in. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, materiałów wybuchowych czy drażniących.
3. Ze wzglądu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokoju urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju, nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy do sprzętu elektronicznego.
4. gniazdka elektryczne nie działają, gdy karta-klucz nie jest włożona do włącznika energii, znajdującego się przy drzwiach wejściowych do pokoju.

5. klimatyzacja w Państwa pokoju ma funkcję grzania i chłodzenia i sterowana jest poprzez panel usytuowanym na ścianie w pokoju. Wyłącza się automatycznie w momencie otwarcia okna.
6. W toaletach umieszczone są na ścianach grzejniki, które w przypadku takiej potrzeby należy włączyć do gniazdka. Otwarcie okna w pokoju latem powoduje, rozłączenie pracującej klimatyzacji, a w sezonie grzewczym ogrzewania
7. Sprzątanie pokoju odbywa się codziennie do godziny 1600. Wymiana ręczników następuje po ich pozostawieniu na podłodze w łazience. W pokoju znajduje się zawieszka "Nie przeszkadzać / Proszę posprzątać".
8. Zmianę ustawienia wyposażenia pokoju należy uzgodnić z obsługą hotelu.
9. Gościom zabrania się wynoszenia poza pokój i teren hotelu przedmiotów stanowiących wyposażenia pokoju i hotelu.
10. Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym w godzinach 700 – 2200. Po godzinie 2200 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z Gośćmi w pokoju.
11. Za zachowanie osób odwiedzających Gościa odpowiada Gość hotelowy.
12. W hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 2200 do godziny 0700 dnia następnego.
13. Zachowanie Gości i osób korzystający z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
14. Gość ma obowiązek poinformować pracowników recepcji o zakwaterowaniu zwierzęcia. Hotel akceptuje zwierzęta do maksymalnej wagi 10kg, obowiązuje opłata w wysokości 80 PLN/doba.
15. Działając zgodnie z wytycznymi ds. ochrony małoletnich gość ma obowiązek okazania dokumentu tożsamości dziecka na życzenie pracownika recepcji Hotelu.

§ 8. Przedmioty pozostawione


1. Przedmioty pozostawione w hotelu w przypadku braku dyspozycji złożonych przez Gościa będą przechowywane przez 1 miesiąc, a następnie zostaną przekazane na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
2. Przedmioty pozostawione w hotelu w przypadku złożenia dyspozycji przez Gościa będą odsyłane na koszt Gościa na wskazany w karcie meldunkowej adres.
§ 9. Reklamacje
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Reklamacja powinna być złożona bezpośrednio u obsługi.
2. Wszelkie reklamacje w formie pisemnej przyjmuje Recepcja Hotelu.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie po jej otrzymaniu, w przypadku kwestii spornych obowiązywać będzie kodeks prawa cywilnego.
4. W przypadku wystąpienia usterek w pokoju, które nie będą mogły być usunięte, Hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości - zmienić pokój lub inny w sposób załagodzić niedogodności.

§ 10. Postanowienia dodatkowe


1. Na terenie całego obiektu - a w szczególności w pokojach hotelowych, toaletach ogólnodostępnych, korytarzu, klatce schodowej, restauracji, barze, salach szkoleniowych, siłowni, basenie oraz holu recepcyjnym – obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych substancji, oraz papierosów elektronicznych. W przypadku stwierdzenia faktu złamania tego zakazu zostanie doliczona do rachunku osoby zameldowanej kwota 1000 zł, jako opłata za czyszczenie i wietrzenie pokoju oraz dodatkowe pranie i czyszczenie wyposażenia jak i zamknięcie danego pokoju ze sprzedaży na czas wykonania danych czynności.
2. Hotel akceptuje zwierzęta domowe po uprzednim życzeniu przez Gościa. Obowiązują dodatkowe opłaty. Informacja o dodatkowych opłatach dostępna jest u pracownika recepcji Hotelu.
3. Za niepoinformowanie recepcji hotelu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie doliczona do rachunku osoby zameldowanej kwota 500zł.
4. W przestrzeniach ogólnodostępnych a w szczególności w restauracjach, barze, salach szkoleniowych, siłowni, basenie oraz holu recepcyjnym obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania artykułów spożywczych niezakupionych w Hotelu.
5. W hotelu obowiązuje zakaz akwizycji i sprzedaży obnośnej.
6. Zasady korzystania z pozostałej infrastruktury zawarte są w regulaminach obowiązujących dane usługi.

§ 11. Informacja o danych osobowych


1. Pomieszczenia ogólnodostępne z wyjątkiem toalet są monitorowane.
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest P.P.H.U. Deko Plus sp. z o. o. z siedzibą w Przecław 150, 72-005 Przecław. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych lub ograniczenia ich przetwarzania. Jeśli uznają Państwo, że przetwarzając Państwa dane osobowe naruszono przepisy RODO, mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Z administratorem we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych można się kontaktować pod adresem pocztowym siedziby administratora, lub elektronicznie poprzez email marketing@hoteldworski.pl
Państwa dane będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy, wystawienia i realizacji faktur, na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędne do zawarcia umowy, wystawienia dokumentu sprzedaży (faktury). Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w tym zwłaszcza związanych z obowiązkiem archiwizacji dokumentacji rachunkowej.
3. Dane osobowe Gościa są przetwarzane na podstawie zawartej pomiędzy Gościem a Hotelem umowy o świadczenie usług hotelarskich. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług hotelarskich lub innych podobnych usług, które na życzenie Gościa są świadczone przez Hotel. Ponadto, dane osobowe Gościa mogą być przetwarzane przez monitoring wizyjny wykorzystywany w Hotelu. Celem stosowania monitoringu wizyjnego jest ochrona bezpieczeństwo Gościa oraz innych osób przebywających na terenie Hotelu lub w jego okolicy.
4. W przypadku podania przez Gościa danych osobowych dotyczących preferencji odnośnie pobytu lub realizowanych świadczeń, Hotel może przetwarzać te dane osobowe dla celów poprawy jakości świadczonych przez Hotel usług lub zapewnienia komfortu Gościa bądź realizacji dodatkowych świadczeń na rzecz Gościa w tym prowadzenia satysfakcji Gościa wyłącznie w związku z sukcesywną poprawą świadczonych przez hotel usług. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych we wskazanych wyżej celach jest usprawiedliwiony interes Hotelu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Hotel informuje, że każdy Gość ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i aktualizacji jak również ma prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu odnośnie do przetwarzania, ograniczenia przetwarzania oraz do usunięcia danych osobowych, jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne.
6. Hotel informuje, że dane osobowe Gościa będą przechowywane przez cały okres świadczenia usługi hotelarskiej na rzecz Gościa, jak również dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych. Natomiast dane osobowe przetwarzane przez monitoring wizyjny będą przechowywane przez okres 14 dni.
7. Dane osobowe Gościa nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
8. Hotel informuje, że dane osobowe Gościa mogą być udostępniane wyłącznie na podstawie obowiązującego prawa.
9. Hotel informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorującego sposób przetwarzania danych osobowych tj. do Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie ul Stawki 2.
10. W celu realizacji przysługujących uprawnień oraz innych spraw dotyczących przetwarzania przez Hotel, Pana/Pani danych osobowych prosimy o kontakt na adres mailowy: marketing@hoteldworski.pl
 

Polityka Reklamacji Płatności Online - Przelewy24

1. Definicje 1.1. „Przelewy24” – system płatności internetowych, za pośrednictwem którego możliwe jest dokonanie płatności online za usługi świadczone przez Hotel Dworski Galaktyczny Park.
1.2. „Użytkownik” – osoba fizyczna lub prawna, która dokonuje płatności online za usługi hotelowe przy użyciu systemu Przelewy24.
1.3. „Hotel” – Hotel Dworski Galaktyczny Park.

2. Postanowienia ogólne

2.1. Hotel Dworski Galaktyczny Park umożliwia Użytkownikom dokonywanie płatności online za rezerwacje oraz inne usługi hotelowe przy użyciu systemu Przelewy24.
2.2. W przypadku jakichkolwiek problemów technicznych związanych z dokonaniem płatności online, Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z Hotelem.

3. Zgłoszenie reklamacji

3.1. Użytkownik ma prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczącej płatności online dokonanej za pośrednictwem Przelewy24 w przypadku:
a) błędnie naliczonej kwoty,
b) podwójnego obciążenia konta,
c) braku zaksięgowania płatności mimo jej wykonania,
d) innych nieprawidłowości związanych z transakcją.
3.2. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej (np. e-mailem) na adres kontaktowy hotelu, w terminie 7 dni od daty wystąpienia problemu z płatnością.
3.3. Reklamacja powinna zawierać:
a) imię i nazwisko Użytkownika,
b) numer rezerwacji lub innego dokumentu dotyczącego transakcji,
c) szczegóły płatności (data, kwota, numer transakcji),
d) opis problemu oraz oczekiwania Użytkownika co do rozstrzygnięcia reklamacji.

4. Rozpatrywanie reklamacji

4.1. Hotel Dworski Galaktyczny Park zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od daty jej otrzymania.

4.2. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Użytkownik otrzyma zwrot pełnej kwoty transakcji lub częściowy zwrot, jeśli reklamacja dotyczy tylko części kwoty.
4.3. Zwrot środków zostanie dokonany na rachunek bankowy, z którego została dokonana płatność, lub na inne konto wskazane przez Użytkownika, o ile zgadza się to z polityką Przelewy24.

5. Postanowienia końcowe

5.1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z działania zewnętrznych systemów płatności, takich jak Przelewy24, jednak zobowiązuje się do współpracy z Użytkownikiem w celu wyjaśnienia wszelkich nieprawidłowości.
5.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej polityce zastosowanie mają postanowienia ogólnego regulaminu Hotelu oraz obowiązujące przepisy prawa.